26
сәуір
2023
Қалалық семинар. Городской семинар
📣2022–2023 оқу жылында №118 КММ МГ білім беру және мамандармен жұмыс жасау арқылы дамуындағы ауытқуларды түзету мақсатында ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеуді жалғастырды.
Жұмыстың мақсаты – дамуында кемшілігі бар балалардың тиісті жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруі, даму ауытқуларын түзету, әлеуметтік бейімделу, студенттер мен тәрбиеленушілердің психологиялық дамуы үшін оңтайлы психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасау.
SPPS оқу жылында әртүрлі конференциялар мен семинарларға белсенді қатысты:
1. Халықаралық конференция «Аутизм. Мүмкіндіктер әлемі»
2. Семинар: «Инклюзивті білім беруді енгізуде СППС мамандарының білім беру ұйымының мұғалімдеріне әдістемелік қолдау көрсету»
3. Семинар: Қалалық әдебиет семинары: «Ерекше білім беру қазеттіктері бар балаларды қоса алғанда білім беру жағдайында оқу және білім беру мектебінің жұмыс тәжірбиесі».
4. Семинар: «Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп оқушыларының оқу-тәрбие процесін дараландыру».
📣В 2022–2023 учебном КГУ ШГ № 118 продолжила осуществлять обучение и воспитание детей с особыми образовательными потребностями с целью коррекции отклонений в их развитии средствами образования и работой со специалистами.
Цель работы – создание оптимальных психолого-педагогических условий для усвоения детьми с отклонениями в развитии соответствующих общеобразовательных программ, коррекции в отклонении развитии, социальной адаптации, психологического развития обучающихся, воспитанников.
СППС в течение учебного года активное участие принимали на различных конференциях и семинарах:
1. Международная конференция «Аутизм. Мир возможностей»
2. Семинар: «Методическое сопровождение педагогов организации образования специалистами СППС при реализации инклюзивного образования»
3. Семинар: Қалалық әдістемелік семинар: «Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті білім беру жағдайында оқыту және әлеуметтендіру бойынша ресурстық мектептің жұмыс тәжірибесі».
4. Семинар: «Индивидуализация учебно-воспитательного процесса школьников с особыми образовательными потребностями в общеобразовательной школе».
Жұмыстың мақсаты – дамуында кемшілігі бар балалардың тиісті жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруі, даму ауытқуларын түзету, әлеуметтік бейімделу, студенттер мен тәрбиеленушілердің психологиялық дамуы үшін оңтайлы психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасау.
SPPS оқу жылында әртүрлі конференциялар мен семинарларға белсенді қатысты:
1. Халықаралық конференция «Аутизм. Мүмкіндіктер әлемі»
2. Семинар: «Инклюзивті білім беруді енгізуде СППС мамандарының білім беру ұйымының мұғалімдеріне әдістемелік қолдау көрсету»
3. Семинар: Қалалық әдебиет семинары: «Ерекше білім беру қазеттіктері бар балаларды қоса алғанда білім беру жағдайында оқу және білім беру мектебінің жұмыс тәжірбиесі».
4. Семинар: «Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп оқушыларының оқу-тәрбие процесін дараландыру».
📣В 2022–2023 учебном КГУ ШГ № 118 продолжила осуществлять обучение и воспитание детей с особыми образовательными потребностями с целью коррекции отклонений в их развитии средствами образования и работой со специалистами.
Цель работы – создание оптимальных психолого-педагогических условий для усвоения детьми с отклонениями в развитии соответствующих общеобразовательных программ, коррекции в отклонении развитии, социальной адаптации, психологического развития обучающихся, воспитанников.
СППС в течение учебного года активное участие принимали на различных конференциях и семинарах:
1. Международная конференция «Аутизм. Мир возможностей»
2. Семинар: «Методическое сопровождение педагогов организации образования специалистами СППС при реализации инклюзивного образования»
3. Семинар: Қалалық әдістемелік семинар: «Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті білім беру жағдайында оқыту және әлеуметтендіру бойынша ресурстық мектептің жұмыс тәжірибесі».
4. Семинар: «Индивидуализация учебно-воспитательного процесса школьников с особыми образовательными потребностями в общеобразовательной школе».